سوالات متداول

آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد، اما خریداران می توانند برای اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر از خرید خود، نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی که در پایین وبسایت جوتیکو درج شده است را مشاهده نمایند.

از چه طریق می توان سفارش ثبت کرد؟

خریداران می توانند؛

1- مستقیما از طریق وبسایت جوتیکو به آدرس www.jootiko.ir کفش مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق درگاه پرداخت آنلاین اقدام به پرداخت نمایند.

2- مبلغ کفش را به صورت کارت به کارت واریز نموده و اطلاعات زیر را برای پشتیبان سایت ارسال نمایند.

  • عکس رسید پرداخت 
  • نام و نام خانوادگی گیرنده
  • آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی
  • شماره تماس گیرنده 

 

سفارش ها از چه طریق و چند روزه به دست خریداران می رسد؟

ارسال سفارش ها از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران انجام می شود. مدت زمان تحویل سفارش ها معمولا بین 5 تا 10 روز کاری می باشد.

ارسال 2 روزه به تهران نیز امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، چطور می توان آن را پیگیری کرد؟

حداکثر 2 روز (کاری) بعد از ثبت سفارش، کد رهگیری مرسوله پستی را از پشتیبان وبسایت درخواست نموده و از سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به نشانی tracking.post.ir پیگیری نمایید.

هزینه ارسال به چه صورت می باشد؟

ارسال بار اول به سراسر کشور رایگان می باشد.

هزینه تعویض سایز و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد، هزینه ارسال مجدد کفش از فروشگاه 50 هزارتومان می باشد.