سوالات متداول

آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد، اما خریداران می توانند برای اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر از خرید خود، نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی که در پایین وبسایت جوتیکو درج شده است را مشاهده نمایند.

از چه طریق می توان سفارش ثبت کرد؟

خریداران می توانند؛

1- مستقیما از طریق وبسایت جوتیکو به آدرس www.jootiko.ir کفش مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق درگاه پرداخت آنلاین اقدام به پرداخت نمایند.

2- مبلغ کفش را به صورت کارت به کارت واریز نموده و اطلاعات زیر را برای پشتیبان سایت ارسال نمایند.

  • عکس رسید پرداخت 
  • نام و نام خانوادگی گیرنده
  • آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی
  • شماره تماس گیرنده 

 

سفارش ها از چه طریق و چند روزه به دست خریداران می رسد؟

ارسال سفارش ها از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران یا تیپاکس انجام می شود. مدت زمان تحویل سفارش ها معمولا بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

 

بعد از ثبت سفارش، چطور می توان آن را پیگیری کرد؟

4 تا 6 روز (کاری) بعد از ثبت سفارش، کد رهگیری مرسوله پستی را از پشتیبان وبسایت درخواست نموده و از سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به نشانی tracking.post.ir  یا تیپاکس پیگیری نمایید.

هزینه ارسال به چه صورت می باشد؟

از تاریخ 11-6-1401 به بعد هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده که زمان تحویل بسته از خریدار توسط پستچی دریافت میشود. (بین 40 تا 60 هزار تومان برای هر جفت کفش)

هزینه تعویض سایز و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد، هزینه ارسال مجدد یک جفت کفش از فروشگاه 100 هزارتومان می باشد.